Followers

Tuesday, January 1, 2013

Welcome 2013

Bismillahirahmanirahim...
Assalamualaikum buat pembaca blog yang senyap(silent reader la kan)...
bersyukur aku masih lagi bernafas dibumi Allah yang terbentang luas ini....masih dikelilingi oleh 2 hero dan masih lagi bergelar isteri sah kepada en Nazir ..Alhamdulillah rezeki mu Ya Allah...


Berblog bukan lah sekadar menulis luahan hati tetapi untuk perkongsian bersama juga...Dan melalui blog juga aku menulis untuk anak anak dan suami kalau mereka membaca suatu hari nanti...dulu kita di ajar dengan menulis diari ..aku pun begitu..tapi segalanya dah aku tinggalkan...aku menulis blog bukan nyer hari-hari, minggu-an, atau bulanan..tetapi menulis jika ada yang aku ingin tulis..bukanlah aku pnulis tegar..nak tulis aper erk kalau hari hariannn urmmmm malasss laaa!!! sebb ada perkara yang nk di hadap ....nanti semak pulak blog ni sebb tulis yang mengarut....heheheh...kalo korang jenis yang berblog agak agak ape yang korang rajin nak tulis..cer cer kabo...



hari ni 1.1.2013...wahhh sedar tak sedor dah 31 tahun umur aku...ape matlamat sebenar aku hidup dibumi Allah ni????
Ape tujuan aku bergelar isteri, ibu, menantu, anak?
Bagaimana untuk sentiasa menjadi orang yang Allah kasih, malaikat sayang, suami cinta, anak-anak hormat, mertua suka..hahahh banyakkan matlamat tak tercapai sepenuhnya
tapi takper kita cuba yang terbaik ...


Memandangkan aku memang sepenuhnya duk dirumah,menggalas tugas sebagai suri rumah sepenuh masa.aku pun ada gak impian cam orang lain....bukan orang makan gaji jer ada impian..
aku harap empayar  bisnes yang aku dan suami jalankan ni akan bertambah tambah maju..hubby aku nk bukak butik sebenarnya...aku yakin  dia boleh buat..tapi kene servay market dulu..kene buat hilangkan takot dalam budaya saingan masa kini...nampak gaya  nye nak sambung umah kene tungguuu duluuu......
ok la layan gambo aku ngn famili g bercuti di 3 buah negeri. ng9-melaka-putrajaya....makan angin je yerkk....
bubuuuuuuyyyy.....


Nilah Photograper yang bertanggungjawab untuk semua pict pict ni..ingat senang ke bergelar photographer,bukan mudah nak tau..mata kene cekap , ilmu kene ada bukan main balun jer tangkap muat..ada orang cuba pertikaikan bayaran yang dorang bayar untuk mencari jurugambar perkahwinan, tengok gajet orang tu dan tengok pengalaman yang dia ada ..sebulan ?3 bulan? setahun?...RM berape nilai pelaburan yang dia laburkan untuk mencari ilmu dan barang yang dia bekalkan..rm 100?.50? 500?  tak dapat la wehhh..cuba korang pegi servay harga DSLR sekarang? baru tau ....
heheh promo ke ni? bukan la sekadar  melihat jerit perih hubby mencari rezeki ...

click pd gambar untuk ke page n lihat artwork my hubby

 












dah penat nak huploadddd...ok la setakat ni dulu




No comments:

Besday Boy

Lilypie Third Birthday tickers

My Baby Step

Lilypie First Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...