Followers

Friday, November 16, 2012

Giffarine in the house

Assalamualaikum...

Salam jumaat dan salam Maal hijrah 1434 buat semua pembaca blog  ini....kita bersiaran kembali..pejam celik pejam celik dah setahun  dalam tahun islam...Apapun yang kita lakukan sepanjang tahun mudah mudahan dapat diperbaiki dari masa ke masa...
 sekrang kita story sedikit tentang 1 product yang dikatakan sudah 3 tahun berada dimalaysia dan sudah 15 tahun  berada di Thailand..Jenama ini bukan lah jenama asing di luar negara..cuma dimalaysia beru di bawa masuk.. Sebab untuk memastikan produk yang dibawa masuk dimalaysia hendaklah Halal dan segala bahan yang digunakan di tapis dahulu oleh JAKIM...pengasas Giffarine Dr.Nalinee Paiboon, MD.
Kini azzra dah jadi sebahagian dari keluarga Giffarine...Kalau ader sesiapa yang berhajad untuk jadi sebagian dari keluarga besar Giffarine boleh la isi borang..










 ok kalau ada yang berminat dengan produk giffarine boleh tengok kat fb 

Giffarine Cosmetic







Pengasas GIFFARINE, Dr Nalinee Paiboon berusia 52 tahun

Ketahui Bagaimana Anda Juga Boleh Memiliki KECANTIKAN, KEPUTIHAN & KELEMBUTAN Kulit Wanita-Wanita Thailand.

Rahsia ini sudah terbongkar dan telah diamalkan oleh 5 juta ahli di seluruh Thailand kini telah tiba di Malaysia.

Rahsianya adalah produk Giffarine, iaitu syarikat pengeluar professional yang telah lebih 10 tahun dalam bidang kosmetik, kecantikan dan penjagaan kulit, makanan tambahan dan penjagaan kesihatan, aromaterapi serta SPA. Kini Giffarine telah memasuki Malaysia secara rasmi pada 2 Mei 2009.

Pelancaran tersebut setelah selesainya semua proses yang berkaitan dengan undang-undang MLM di Malaysia dan telah mendapat Sijil Pengiktirafan Halal oleh Kerajaan Malaysia.

Pelancaran secara rasmi Giffarine Malaysia di Kota Bharu oleh Vice President Giffarine Thailand dan Presiden Giffarine Malaysia En. Wan Wb. Rahman b. Wan Yaacob. Ibu Pejabat dan Kedai Giffarine yang pertama di Kota Bharu dan Malaysia telah dirasmi pada hari berikutnya serta membuka keahlian untuk rakyat Malaysia secara rasmi bermula pada 3 Mei 2009.

Setelah popular dan menjadi rebutan di Pantai Timur, kumpulan kami akan membentuk 'Team Giffarine Kedah'. Team kami bakal mengegarkan negeri Kedah dengan memperkenalkan rahsia 3K kulit wanita Thailand dengan produk kecantikan Giffarine.

Jika anda berminat menjadi sebahagian dari kami, hubungi kami sekarang! Jadilah perintis dan jika anda salah seorang yang pandai merebut peluang, pastikan nama anda disenaraikan di sebelah kanan sebagai salah seorang wakil kami. Hubungi kami sekarang!

Sertailah syarikat Giffarine yang:-

1. Syarikat Pertama Mendapat Pengiktirafan Sijil ISO 9001 Dalam Industri Kosmetik Thailand.

2. Pengiktirafan GMP (Good Manufacturing Practice) Dari Kementerian Kesihatan Awam Thailand.

3. Pengiktirafan Sijil Halal Dari Central Islamic Committee Di Thailand Yang Diiktiraf Oleh Kerajaan Malaysia.

4. Simbol Jenama Thailand Dari Jabatan Promosi Eksport Thailand.

5. Anugerah 'Thai Quality Herbal Plan Dari Jabatan Sains Perubatan, Kementerian Kesihatan Awam Thailand.

6. Sijil 'Hazard Analysis And Critical Control Point'(HACCP).

7. Disijilkan 'Food Safety Project' Oleh Kementerian Kesihatan Thailand.

8. Anugerah Perdana Menteri (PM Award) Dalam Kategori 'Best Explorer' Oleh Jabatan Eksport Promosi, Kementerian Perdagangan Thailand.


Sumber dr google Giffarine..
Sedikit sebanyak info tentang giffarine...



Besday Boy

Lilypie Third Birthday tickers

My Baby Step

Lilypie First Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...