Followers

Monday, May 7, 2012

Happy birthday My sweet heart

Happy birthday..happy birthday...
happy birthdayyyy...to haikal..
semoga Allah merahmatimu
Selamat hari jadi anakku Muhammad Haikal hakim..Yg ke4...macam baru jer tengok gambar hari jadi tahun lepas...cepat nye masa berlalu..anak anak depan mata cepat membesar..semoga Allah sentiasa memelihara abang long....


Cakkkkk...Hari ni harijadi kita yang ke 4..dah besar kan kita nii...sape kata saya tak besar?..angkat keyboard...
mak saya kate saya banyak ragam, pening kepala katanye sebb selalu ajar adik saya buat stund..selalu lari lari keliling umah...saya budak bijak memang cam tu lah...




saya memang suka berceloteh...jom tengok aper yang saya suka buat ...

...almaklumlah sejak dah masuk tabika ni banyak benda saya belajar.ayah saya selalu jerit suruh saya duk diam..hahah maner leh diam ..cuba ayah buat boleh takkk???
Ada sape2 yang pandai buat ni?

boleh terbang ke?...kita try dulu erkk








abang long dah semakin bijak..walaupun ragamnya memang tak terlayan..budak budak sekrang aktif nye lain macam...tak macam kita dulu2
tengok saje la ragam rgam yang sempat dirakan oleh lensa kamera ni....
semuanye tak yah diajar...
Lepas buat mestila kene kolor..baru nampak cam real


melihat dari perkembangan IQ nye nampak dia seorang yang cukup minat dalam reka bina ni..apapun yang difikirkan semua nya lebih kepada practical...dia cepat dapat dalam apajua yang dilakukan..Terang hati nampak gayanya..tapi dalam pada tu..sikapnya memberontak jugak.


Boleh jd cam ayah tak bile besar nanti?
Semua yang ayah n mak dia buat semua dia nak cuba...katenye haikal pun bolehlaaa..aiiii budak2 budak sekrangg..
aarrrkkhhhh tengok tengokk adik tuuu.suka panjat panjat..mane mak tak jerit sane jerit siniiii

Nak try gak cam Abg Long

okla nanti kita cerita lagi nak mintak mak kek harijadi ngan adiah hari jad..babaiiiii





2 comments:

azzra said...

anak anak penguat jiwa yang kosong..sama sama kita mendidik danmengasuh dengan apa jua cara yang terbaik!!!

azzra said...

Tinggal kan omen anda yer

Besday Boy

Lilypie Third Birthday tickers

My Baby Step

Lilypie First Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...