Followers

Thursday, September 1, 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Salam Aidilfitri dari Azzra dan keluarga...dah masuk raya ketiga, cepatnye masa berlalu...macam2 juadah terhidang untuk tetamu kan.
Alhamdulillah atas rezeki yang Allah kurniakan untuk hambanya,semoga kita sama2 mensyukuri rahmat yang dikurniakan..tak luper juga bermaafan sesama kita.lupakan segala senggeta maaf dipinta buat semua blogger dan keluarga azzra juga seta kawan yang mengenali..
terlewat men N3 sebb terlalu sibuk dengan hal peribadi,tahniah juga buat adik azzra yang ke2 kerana mendirikan masjid pada tanggal 31 Ogos 2010...dikesempatan ini juga kita masih menyambut hari kemerdekaan...salam merdeka..harini bolehla makan masakan kenduri orang JITra Kedah..dengar citer orang kedah ni masakan memang tak lokek..semalam merayau2 dipekan Jitra masih banyak gerai2 makan dibuka..senang nye nak cari makan tengah2 malam...
lauk pauk pun sedap..tambah2 bile pekena nasi kenduri nasi gulai kawah nyum nyum...
buat adikku Mohd Imran & Nur Fairus selamat pengantin baru semoga dapat menjadi suami yang bertanggungjawab dan dapat memmbimbing isteri..semoga rumahtangga sentiasa rukun dan damai..wahhhh meriahnya raya..
Tahun ni sambut raya + merdeka + dan dapat pulak Adik ipar..





No comments:

Besday Boy

Lilypie Third Birthday tickers

My Baby Step

Lilypie First Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...