Followers

Thursday, May 26, 2011

cuci cuci sawang


Oleh kerana udah lama tak n3 aku cube jugaklah menulis ape2 yang patot..bukan aper x sempat la nak besosial lebeh sebb banyak tugas dan tanggungjawab lain  yang lebih penting.sesekali sempat jugak menjenguk ke rumah blogger lain singgah ditengahhari di dapur Noorsha, dapur masam masam manis ramai jugak la tengok n3 terbaru dorang..rajin nye memasak..
kadang2 ada juga resepi yang boleh dicuba, buat kudap kudapan petang ker kan....
alkisahnye disini ...mak dah mula bimbang kain langsir tak bebeli lagi untuk wedding adik aku..risau dia kalu aku x sempat jahit..mana taknye dah ada 2 beg tangan ni susah beno la nak pegang2 mesin jahit..

ni la dia salah satu beg tangan nyerr
 kadang kala nak tukar baju pun kelam kabut..hehehe sukar untuk dikatakan kalu jadi suri rumah orang kata boleh goyang kaki jee..sape SETUJU kebil2kan mata kome..Wink... wink...barulah aku tau penat nye mak mak kite ni besengkang mata mengurusan rumah tangga..dari siang sampai ke malam..tapi tak tersenarai la bersosial dilaman Fb ke Twitter kee.tu ibu ibu moden boleh la..mak aku maner reti benda aalah nii..

bakal menantu ke2 mak..mudah2an


Sayangggg makkk..Selamat  hari Ibu..semoga mak sentiasa sehat untuk sentiasa menjalankan amanah Allah dan dimurahkan rezeki ...mmmuuaaahhhh













Yang mana dapt aku bantu aku akan cube...orang nak dirikan masjid ni lebih baik la kita permudahkan..tu diaa kad kahwin pun aku tak tempah lagi , yang dah design sendiri belum berprint lagi,...tula gatal mulut sangat nak pikul tugas..
elok2 abah tu nak pi tempah aku pulak yang rajin ..heehhe bukan ape aku yang sulung ni nak la pikul beban sama..baru meriahh..ye idokk,..tue ajee yang boleh d n3

No comments:

Besday Boy

Lilypie Third Birthday tickers

My Baby Step

Lilypie First Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...